2009
Vzdělávání žáků se sluchovým postižením ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
DOLEŽALOVÁ, Lenka, Lenka HRICOVÁ a Hana ABBODOVÁZákladní údaje
Originální název
Vzdělávání žáků se sluchovým postižením ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Název anglicky
Education of Pupils with Hearing Impairment from Socially Disadvantaged Environment
Autoři
DOLEŽALOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí), Lenka HRICOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Hana ABBODOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 12 s. 2009
Nakladatel
MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00037224
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-188-1
Klíčová slova česky
sociální znevýhodnění sociokulturně znevýhodněná rodina žák se slcuhovým postižením vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním romský asistent asistent pedagoga terénní práce
Klíčová slova anglicky
social disadvantage social disadvantaged family pupil with hearing impairment education of socially disadvantaged pupils Roma assistant fieldwork
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 13. 9. 2014 12:45, PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
V originále
Článek se zabývá problematikou vzdělávání žáků se sluchovým postižením pocházejících ze sociokulturně znevýhodněných rodin. Obsahuje šest případových studií žáků základní školy pro sluchově postižené, které poukazují na nejčastější potíže, s nimiž se potýkají nejen sami žáci, ale i jejich rodiče, sourozenci, učitelé a vychovatelé. Výsledky šetření byly získány v rámci výzkumu.
Anglicky
This paper deals with the questions of education of pupils with hearing impairment from, socially disadvanaged families. The paper present six case studies of pupils with hearing impairment visiting primary schools for hearing impaired. The aim of these cas studies is to highlight difficulties experienced by the pupils, their parents, siblings, teachers and educators. The results have been obtained during a research.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|