NAJVAROVÁ, Veronika a Petr NAJVAR. The CPV video study of English: Analysing the processes of teaching and learning in Czech lower-secondary English classes. In Research in English Language Teacher Education. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009. s. 177-189. Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. ISBN 978-80-210-4967-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The CPV video study of English: Analysing the processes of teaching and learning in Czech lower-secondary English classes
Název česky CPV videostudie anglického jazyka: analyzování procesů vyučování a učení na druhém stupni základních škol v České republice
Autoři NAJVAROVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant) a Petr NAJVAR (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Brno, Research in English Language Teacher Education, od s. 177-189, 13 s. Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, 2009.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037277
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4967-3
Klíčová slova česky videostudie; ESL; analýza vyučování a učení; jazykové vyučování
Klíčová slova anglicky Video Study; ESL; analyzing teaching and learning; language instruction
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D., učo 14647. Změněno: 23. 11. 2009 13:22.
Anotace
The paper introduces the project CPV Video Study of English, the aim of which is to document and analyse the processes of teaching and learning as they take place in everyday English classrooms in the Czech Republic. A randomised sample of English lessons taught at Czech lower-secondary schools was collected in 2007. Analyses carried out within the project focus on various aspects of teaching, such as modes of classroom organisation, using didactic tools and media and opportunities to talk. This paper also presents selected preliminary results of these analyses.
Anotace česky
Příspěvek představuje projekt CPV videostudie anglického jazyka, jehož cílem je dokumentovat a analyzovat procesy vyučování a učení, tak jak probíhají v každodenní výuce angličtiny v České republice. Vyučovací hodiny byly pořízeny na druhém stupni základní školy v roce 2007 náhodným výběrem. Analýzy jsou zaměřeny na jednotlivé aspecty vyučovacího precesu, např. organizační formy výuky, didaktické prostředky a médie, příležitosti k mluvení. Příspěvek rovněž představuje předběžné výsledky těchto analýz.
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centra základního výzkumu
VytisknoutZobrazeno: 15. 4. 2021 19:50