VÍTKOVÁ, Marie. Využití konceptu bazální stimulace při vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami. In Hájková, V. (ed.) a kol. Bazální stimulace, aktivace a komunikace v edukaci žáků s kombinovaným postižením. 1. vydání. Praha: Somatopedická společnost, o. s., 2009, s. 77-87. Odborná ediční řada Somatopedické spol., o. s. ISBN 978-80-904464-0-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití konceptu bazální stimulace při vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Název česky Využití konceptu bazální stimulace při vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Název anglicky Using the concept of basal stimulation in the education of pupils with severe disabilities and multiple disabilities parallel
Autoři VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vydání. Praha, Hájková, V. (ed.) a kol. Bazální stimulace, aktivace a komunikace v edukaci žáků s kombinovaným postižením, od s. 77-87, 11 s. Odborná ediční řada Somatopedické spol., o. s. 2009.
Nakladatel Somatopedická společnost, o. s.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037297
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-904464-0-3
Klíčová slova česky koncept bazální stimulace vzdělávání žák s těžkým postižením souběžné postižení více vadami
Klíčová slova anglicky concept of basal stimulation of education student with severe concomitant disabilities multiple disabilities
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., učo 1615. Změněno: 25. 11. 2009 14:47.
Anotace
Příspěvek představuje podmínky vzdělávání žáků s těžkým postižením, které vyžaduje odlišné metody práce i speciálně upravené podmínky. S úspěchem se u těchto žáků využívají různé terapeutické metody, z nichž významné místo zaujímá koncept bazální stimulace. V příspěvku je také představeno výzkumné šetření v Základní škole speciální Blansko, kde je úspěšně koncept bazální stimulace využíván.
Anotace anglicky
The paper introduces conditions of education of pupils with severe disabilities, who require different methods of work and specially adapted conditions. The success of these students use a variety of therapeutic methods, which occupies an important place the concept of basal stimulation. The paper is also presented research investigations in primary school is Blansko, which successfully used the concept of basal stimulation.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 00:19