PAVLOVSKÁ, MARIE a Jan ŠIRŮČEK. Metody a techniky DV pro podporu inkluze. In Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. 1. vyd. Brno: PdF MU, 2009, 11 s. Pd-38/09-02/58. ISBN 978-80-210-5033-4. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Metody a techniky DV pro podporu inkluze |
Název česky | Metody a techniky DV pro podporu inkluze |
Název anglicky | METHOD AND TECHNICUES of DRAMA EDUCATION sUPPORTING INCLUSION |
Autoři | PAVLOVSKÁ, MARIE (203 Česká republika, garant) a Jan ŠIRŮČEK (203 Česká republika). |
Vydání | 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním, 11 s. Pd-38/09-02/58, 2009. |
Nakladatel | PdF MU |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Kapitola resp. kapitoly v odborné knize |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/09:00037304 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-210-5033-4 |
Klíčová slova anglicky | competences; intervention; prevention; inclusion; specific needs; drama education; reflection |
Změnil | Změnila: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D., učo 651. Změněno: 18. 1. 2010 10:43. |
Anotace |
---|
V našem příspěvku chceme představit výsledek longitudinálního výzkumu, který probíhal v letech 2006-2008 a sledoval vliv prvků DV na rozvoj kompetencí žáků ZŠ,, především v oblasti sociální a osobnostní, přičemž se kladl zvláštní důraz na proces inkluze žáků se specifickými vzdělávacími potřebami |
Anotace anglicky |
---|
In our contribution we would like to introdukce the reset of a longitudinal research, which took place between 2006 and 2008 and was monitoring the influence of the element sof drama in education upon the development of primary pupils competences (as well as thein relationships in the classroom), especially in the social and personality sphere, and which emphasised the proces sof including pupils with specific educational needs. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622406, záměr | Název: Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti | |
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 21. 9. 2024 01:50