BARTOŇOVÁ, Miroslava. Volba povolání u žáků se specifickými poruchami učení. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III. Výzkumný záměr MSM0021622443. Brno: Paido, MU, 2009. první. Brno: Paido, 2009, s. 335-352. 1. vyd. ISBN 978-80-210-5032-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Volba povolání u žáků se specifickými poruchami učení
Název česky Volba povolání u žáků se specifickými poruchami učení
Název anglicky Career Choice in Puipils with Specific Learning Difficulties
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Brno, BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III. Výzkumný záměr MSM0021622443. Brno: Paido, MU, 2009, od s. 335-352, 18 s. 1. vyd. 2009.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00051237
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5032-7
Klíčová slova anglicky Professional orientation; pupil with specific learning difficulties; education; secondary education; teacher
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 4. 4. 2012 07:57.
Anotace
Problematika profesní orientace u dospívajících jedinců s postižením je stále v popředí zájmu našich i zahraničních odborníků. Záměrem našeho příspěvku je prezentovat výzkum, který byl realizovaný ve speciálních třídách pro žáky se specifickými poruchami učení při základních škol ve městě Brně. Respondenty byli žáci 9. ročníků a zajímal nás jich profesní záměr, volba střední školy a okolnosti, které tuto volbu ovlivňují.
Anotace anglicky
The area of professional orientation at grow-up students with special needs is in the front of interest of our and foreign specialists. The aim of our articel is to present the research which was realised in special classes for pupils with specific learning difficulties at basic schools in Brno. Respondents were the pupils of the last year of study and we were intrested in their professional interest, choice of high school and conditions which have influence on their choice.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:47