2009
Volba povolání u žáků se specifickými poruchami učení
BARTOŇOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
Volba povolání u žáků se specifickými poruchami učení
Název česky
Volba povolání u žáků se specifickými poruchami učení
Název anglicky
Career Choice in Puipils with Specific Learning Difficulties
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
první. Brno, BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III. Výzkumný záměr MSM0021622443. Brno: Paido, MU, 2009, od s. 335-352, 18 s. 1. vyd. 2009
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00051237
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5032-7
Klíčová slova anglicky
Professional orientation; pupil with specific learning difficulties; education; secondary education; teacher
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 4. 4. 2012 07:57, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
Problematika profesní orientace u dospívajících jedinců s postižením je stále v popředí zájmu našich i zahraničních odborníků. Záměrem našeho příspěvku je prezentovat výzkum, který byl realizovaný ve speciálních třídách pro žáky se specifickými poruchami učení při základních škol ve městě Brně. Respondenty byli žáci 9. ročníků a zajímal nás jich profesní záměr, volba střední školy a okolnosti, které tuto volbu ovlivňují.
Anglicky
The area of professional orientation at grow-up students with special needs is in the front of interest of our and foreign specialists. The aim of our articel is to present the research which was realised in special classes for pupils with specific learning difficulties at basic schools in Brno. Respondents were the pupils of the last year of study and we were intrested in their professional interest, choice of high school and conditions which have influence on their choice.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|