2009
Teaching Early-Level Foreign Languages tu Pupils with Impaired Pronunciation Ability
JANÍKOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Teaching Early-Level Foreign Languages tu Pupils with Impaired Pronunciation Ability
Název česky
Raná výuka cizích jazyků u žáků s narušenou komunikační schopností
Autoři
JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)
Vydání
Revija za elementarno izobražovanje/ Journal of Elemantary Education, Maribor, Pedagoška fakulteta, 2009, 1855-4431
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovinsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00037530
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
special education needs; learning difficulties; impaired communication ability; methodology; research
Změněno: 12. 12. 2009 18:19, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
V originále
This article deals with the problems of foreig language pronunciation for primary level pupils with impaired communication abilitites. The article includes findings from special education and psychology reports of the term impaired communication abilitity at the phonetic-phonological impact it has on leearning a foreign language. The conclusion presents some chosen methods of drama education a the results of related research invesigations.
Česky
Příspěvek se zabývá problematikou nácviku výslovnosti cizího jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností v rané výuce. Uvedena jsou v něm pedagogicko-psychologická východiska, vymezen pojem narušená komunikační schopnost s jejími důsledky pro osvojování cizího jazyka v jeho foneticko-fonologické složce, představeny vybrané metody dramatické výuky pro nácvik správné výslovnosti a v závěru stručně představeno jedno z dílčích výzkumných šetření.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|