Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{859348, author = {Vítková, Marie and Vojtová, Věra}, booktitle = {Vítková, M., Vojtová, V. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students.}, keywords = {Motor skills fine motor skills initial writing impaired communication abilities speech development dyslalia gravis stammering stuttering hinder speech development developmental dysphasia suspected developmental dysphasia dysphatic features fine skills exercises fine skills development programmes rules and conditions for work with children}, language = {cze}, isbn = {978-80-7315-188-1}, title = {Rozvoj grafomotorických schopností v období před zahájením povinné školní docházky.}, year = {2009} }
TY - CONF ID - 859348 AU - Vítková, Marie - Vojtová, Věra PY - 2009 TI - Rozvoj grafomotorických schopností v období před zahájením povinné školní docházky. SN - 9788073151881 KW - Motor skills fine motor skills initial writing impaired communication abilities speech development dyslalia gravis stammering stuttering hinder speech development developmental dysphasia suspected developmental dysphasia dysphatic features fine skills exercises fine skills development programmes rules and conditions for work with children N2 - Problematice rozvoje grafomotoriky u dětí v předškolním věku je v současné době věnována pozornost řady autorů. Rozvoj motorických a hlavně pak grafomotorických schopností je u dítěte předškolního věku důležitou součástí celkového psychomotorického vývoje. Dosažení určité odpovídající úrovně je jednou z řady diagnostických kritérií pro zařazení dítěte do povinné školní docházky. My jsme svou pozornost zaměřily zvláště na rozdíly ve vývoji u dětí s narušenou komunikační schopností a u dětí intaktních s využitím vlastního stimulačního programu. ER -
VÍTKOVÁ, Marie a Věra VOJTOVÁ. Rozvoj grafomotorických schopností v období před zahájením povinné školní docházky. In \textit{Vítková, M., Vojtová, V. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students.}. 2009. ISBN~978-80-7315-188-1.
|