D 2009

Inovace fyzikálních učebních úloh pro žáky se specifickými poruchami učení

MAKYDOVÁ, Lucie a Josef TRNA

Základní údaje

Originální název

Inovace fyzikálních učebních úloh pro žáky se specifickými poruchami učení

Název anglicky

Innovation of learning tasks for students with specific educational disabilities

Autoři

MAKYDOVÁ, Lucie (203 Česká republika) a Josef TRNA (203 Česká republika, garant)

Vydání

Plzeň, Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 4, od s. 156-159, 4 s. 2009

Nakladatel

Západočeská univerzita v Plzni

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00037593

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7043-785-8

Klíčová slova česky

učební úloha; inovace; porucha učení; výuka fyziky

Klíčová slova anglicky

learning task; innovation; educational disability; physics education

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 16. 12. 2009 21:55, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Anotace

V originále

Jsou prezentovány výsledky výzkumu a inovací učebních úloh pro studenty se specifickými poruchami učení ve výuce fyziky.

Anglicky

Research outcomes of innovation of learning tasks for students with specific educational disabilities in physics education are presented.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání