2009
Inovace fyzikálních učebních úloh pro žáky se specifickými poruchami učení
MAKYDOVÁ, Lucie a Josef TRNAZákladní údaje
Originální název
Inovace fyzikálních učebních úloh pro žáky se specifickými poruchami učení
Název anglicky
Innovation of learning tasks for students with specific educational disabilities
Autoři
MAKYDOVÁ, Lucie (203 Česká republika) a Josef TRNA (203 Česká republika, garant)
Vydání
Plzeň, Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 4, od s. 156-159, 4 s. 2009
Nakladatel
Západočeská univerzita v Plzni
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00037593
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7043-785-8
Klíčová slova česky
učební úloha; inovace; porucha učení; výuka fyziky
Klíčová slova anglicky
learning task; innovation; educational disability; physics education
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 16. 12. 2009 21:55, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
V originále
Jsou prezentovány výsledky výzkumu a inovací učebních úloh pro studenty se specifickými poruchami učení ve výuce fyziky.
Anglicky
Research outcomes of innovation of learning tasks for students with specific educational disabilities in physics education are presented.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|