HAVEL, Jiří a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Autoevaluace inkluzivního prostředí v základní škole. In Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 127-135. Speciální pedagogika. ISBN 978-80-210-5032-7. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Autoevaluace inkluzivního prostředí v základní škole
Název česky Autoevaluace inkluzivního prostředí v základní škole
Název anglicky Self-evaluation of Inclusive Environment at Primary School
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III. od s. 127-135, 9 s. Speciální pedagogika, 2009.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037607
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5032-7
Klíčová slova česky autoevaluace indikátory argumety inkluzivní/integrativní prostředí škola pro všechny
Klíčová slova anglicky self-evaluation criteria of quality arguments inclusion/integration environment school for all
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 4. 3. 2011 11:24.
Anotace
Příspěvek přináší další údaje z výzkumu, ve kterém jsme na vybraných školách uplatnili jako výzkumný nástroj dotazník Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání. Předmětem analýzy byla opět autoevaluace školy zaměřená tentokrát na reálné podmínky kvality inkluzivního prostředí.
Anotace anglicky
The article presents next data from research, in which we applied an experimental tool the questionnaire Frame for Self-evaluation of Educational Conditions at schools. The subject of our analyses was self-evaluation of school focused on real conditions of quality of inclusive environment.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 01:27