M 2009

International Symposium on Political Marketing CAMPAIGNS 2009

MATUŠKOVÁ, Anna

Základní údaje

Originální název

International Symposium on Political Marketing CAMPAIGNS 2009

Název česky

Mezinárodní sympozium o politickém marketingu, KAMPANĚ 2009

Autoři

MATUŠKOVÁ, Anna (203 Česká republika, garant)

Vydání

2009

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Uspořádání konference

Obor

50601 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14230/09:00037608

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

Klíčová slova česky

volebni kampane politicky marketing volby

Klíčová slova anglicky

electoral campaigns political marketing elections
Změněno: 20. 1. 2010 10:25, Mgr. Anna Shavit, Ph.D.

Anotace

V originále

International Symposium analyzing the discipline of political marketing from the theoretical and practical approach. The conference covered subjects such a methodology of the discipline, research possibilities, electoral case studies and emerging research topics such as jihadism.

Česky

Mezinarodní konference zkoumala politický marketing z několika perspektiv, teoretické i praktické. Konference se soustředila jak na metodologické problémy disciplíny, možnosti ve výzkumu, tak na představení jednotlivých případových volebních studií. Součástí byla i debata o možnostech dalšího výzkumu jako například marketing extremistických organizací.