2009
International Symposium on Political Marketing CAMPAIGNS 2009
MATUŠKOVÁ, AnnaZákladní údaje
Originální název
International Symposium on Political Marketing CAMPAIGNS 2009
Název česky
Mezinárodní sympozium o politickém marketingu, KAMPANĚ 2009
Autoři
MATUŠKOVÁ, Anna (203 Česká republika, garant)
Vydání
2009
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Uspořádání konference
Obor
50601 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14230/09:00037608
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
Klíčová slova česky
volebni kampane politicky marketing volby
Klíčová slova anglicky
electoral campaigns political marketing elections
Změněno: 20. 1. 2010 10:25, Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
V originále
International Symposium analyzing the discipline of political marketing from the theoretical and practical approach. The conference covered subjects such a methodology of the discipline, research possibilities, electoral case studies and emerging research topics such as jihadism.
Česky
Mezinarodní konference zkoumala politický marketing z několika perspektiv, teoretické i praktické. Konference se soustředila jak na metodologické problémy disciplíny, možnosti ve výzkumu, tak na představení jednotlivých případových volebních studií. Součástí byla i debata o možnostech dalšího výzkumu jako například marketing extremistických organizací.