HAVEL, Jiří, Hana FILOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Kurikulární vymezení podpory učení sociálně znevýhodněných žáků ve školních vzdělávacích programech. In Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Pupils. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 47-57. Speciální pedagogika. ISBN 978-80-210-5033-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kurikulární vymezení podpory učení sociálně znevýhodněných žáků ve školních vzdělávacích programech
Název česky Kurikulární vymezení podpory učení sociálně znevýhodněných žáků ve školních vzdělávacích programech
Název anglicky Curricular Delimitation of Socially Disadvantaged Pupils in School Educational Programme
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Pupils. od s. 47-57, 11 s. Speciální pedagogika, 2009.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037610
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5033-4
Klíčová slova česky školní vzdělávací program zabezpečení výuky žáků se sociálním znevýhodněním integrace žáka inkluzivní škola
Klíčová slova anglicky school curriculum teaching pupils with social disadvantages integration of a pupil inclusive school
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 15. 8. 2013 21:24.
Anotace
Ve stati popisujeme výsledky kvalitativní analýzy školních vzdělávacích programů z vybraného vzorku škol. Předmětem analýzy bylo zjistit, jak je v ŠVP zabezpečena výuka žáků se sociálním znevýhodněním. Dále jsou uvedeny základní podmínky pro vytvoření vhodného a podnětného prostředí pro jejich vzdělávání.
Anotace anglicky
The contribution describes the results of qualitative analysis of school curriculum ot the chosen sample of schools. The subject of the analysis was to find out how the education of pupils with social disadvantages is ensured in new school curricula.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 20. 9. 2024 09:02