KYLOUŠKOVÁ, Hana. Les activités théâtrales en classe de FLE. In GRENAROVÁ, R. - VÍTKOVÁ, M. (eds.) Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. Drama techniques in foreign language teaching to learners with SLD. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 14 s. Pd-52/09-02/58. ISBN 978-80-210-5074-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Les activités théâtrales en classe de FLE
Název česky Dramatická výchova ve výuce francouzského jazyka
Název anglicky Teaching French and drama education
Autoři KYLOUŠKOVÁ, Hana.
Vydání 1. vyd. Brno, GRENAROVÁ, R. - VÍTKOVÁ, M. (eds.) Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. Drama techniques in foreign language teaching to learners with SLD. 14 s. Pd-52/09-02/58, 2009.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk francouzština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5074-7
Klíčová slova česky výuka francouzského jazyka, dramatická výchova, výzkum, anketa, žáci s SPU
Klíčová slova anglicky teaching french; drama education; research; children with specific learning difficulties
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D., učo 1065. Změněno: 16. 1. 2010 12:21.
Anotace
Ce chapitre traite la problématique de l art dramatique en classe de langue. Tout d abord, on se penche sur quelques problemes généraux concernant la recherche des approches qui facilitent l acquisition de la compétence de communication des éleves, y compris des éleves avec des troubles d apprentissage spécifiques, en soulignant des approches théatrales. Ensuite, seront présentés les résultats d une enquete réalisée dans des établissements scolaires de Jihomoravský kraj dont le but était de dépister si les enseignants de français utilisent des techniques théatrales dans leurs cours.
Anotace česky
Kapitola pojednává o problematice dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Nejprve jsou představeny různé přístupy, které přispívají k získání komunikativní kompetence všech žáků, nejen žáků se specifickými poruchami učení. Dále je prezentován výzkum zaměřený na využití prvků dramatické výchovy ve výuce francouzského jazyka na několika školách Jihomoravského kraje.
Anotace anglicky
This article describes research about teaching French language to pupils with specific learning difficulties. Data will serve for finding approaches suitable for learning French in classes with these pupils.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 9. 2024 23:19