NUNVÁŘOVÁ, Svatava. Řízení kvality veřejných služeb ve vztahu ke spokojenosti klientů/občanů. In Řízení veřejných výdajů na regionální úrovni : sborník příspěvků 2. sekce mezinárodního vědeckého semináře pořádaného Katedrou veřejné ekonomie Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2010, 7 s. ISBN 978-80-210-5174-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Řízení kvality veřejných služeb ve vztahu ke spokojenosti klientů/občanů
Název anglicky Quality Management of Public Service in relation to Customers/Citizens Satisfaction
Autoři NUNVÁŘOVÁ, Svatava (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Řízení veřejných výdajů na regionální úrovni : sborník příspěvků 2. sekce mezinárodního vědeckého semináře pořádaného Katedrou veřejné ekonomie Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity, 7 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/10:00043006
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-5174-4
Klíčová slova česky Zvyšování kvality; spokojenost klientů/občanů; moderní přístupy k řízení veřejných organizací
Klíčová slova anglicky Quality Improvement; Consumers/Citizens Satisfaction; Modern Approaches to Public Organization Management
Změnil Změnila: Ing. Svatava Nunvářová, Ph.D., učo 3827. Změněno: 17. 6. 2010 23:22.
Anotace
Kvalita veřejných služeb je zlepšována v posledních letech s výrazně větší intenzitou. Článek představuje výsledky výzkumu v oblasti měření spokojenosti zákazníků. V článku jsou prezentovány vybrané možnosti využití moderních přístupů k řízení kvality ve veřejném sektoru a jejich vztah k měření spokojenosti zákazníků.
Anotace anglicky
The quality of public services is innovating more intensively in a few last years. This paper is presenting results of the wider research project of measurement customers/clients satisfaction. There is in this paper presented choice possibilities of using modern approaches to the quality management in the public sector and their dependence on measurement customers/clients satisfaction.
Návaznosti
GA402/07/1486, projekt VaVNázev: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Grantová agentura ČR, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 08:52