2009
Multicultural Aspects in the Activities of a Czech Primary School Class Teacher
STŘELEC, StanislavZákladní údaje
Originální název
Multicultural Aspects in the Activities of a Czech Primary School Class Teacher
Název česky
Multikulturní zřetele v činnostech učitele české školy
Autoři
STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika, garant)
Vydání
CZECH-POLISH HISTORICAL AND PEDAGOGICAL JOURNAL, Brno, Typoartypres, 2009, 1803-6546
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00037710
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
pupils of different nationalities; multicultural education; social support; class teacher; healthy social relationships
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 21. 1. 2010 12:21, doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.
V originále
The article summarizes findings of one of the issues of a continuous research which has been a part of The School and Health for 21st Century research project MSM002162421 conducted at Masaryk University Faculty of Education. It deals with the factors influencing activities of a primary school teacher and pupils coming from different national minority families living within the Czech Republic territory. The article contains recommendations that can affect healthy social relationships in a primary school environment.
Česky
Příspěvek shrnuje průběžné výsledky jednoho z dílčích témat, které je součástí výzkumného záměru Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity MSM002162421 Škola a zdraví pro 21. století. Zabývá se okolnostmi, které mají vliv na činnosti učitele ve třídách s žáky různých národnostních menšin v České republice. Článek obsahuje doporučení, která mohou ovlivnit utváření zdravých sociálních vztahů v prostředí českých základních škol.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|