D 2008

Jak ovlivňuje připravené prostředí školy rozvoj klíčových kompetencí

SYSLOVÁ, Zora

Základní údaje

Originální název

Jak ovlivňuje připravené prostředí školy rozvoj klíčových kompetencí

Název anglicky

How the environment influences to the key competences development

Autoři

Vydání

Praha, Sborník ze VI. Otevřené konference SKAV. 16 s. 2008

Nakladatel

SKAV

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

podmínky vzdělávání; program mateřských škol podporujících zdraví; rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání; návaznost předškolního a základního vzdělávání.

Klíčová slova anglicky

conditions of education; program of kindergartens supporting the health; National curriculum for pre-primary education; succession of pre-primary and primary education
Změněno: 3. 1. 2013 18:42, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek vychází z akčního výzkumu zaměřeného na tvorbu školního vzdělávacího programu podle Kurikula podpory zdraví. Navazuje na požadavky rámcových vzdělávacích programů pro předškolní a základní vzdělávání a upozorňuje na nutnost vytvářet příznivé podmínky pro rozvoj kompetencí v obou stupních vzdělávání.

Anglicky

Contribution comes out from the dynamic research pointed to the creation of the School Curriculum in the Programe of the Health Supporting. It relates with demands of the National Curriculum and points to the need to create appreciative conditions for development of competences in two levels of education.