2008
Jak ovlivňuje připravené prostředí školy rozvoj klíčových kompetencí
SYSLOVÁ, ZoraZákladní údaje
Originální název
Jak ovlivňuje připravené prostředí školy rozvoj klíčových kompetencí
Název anglicky
How the environment influences to the key competences development
Autoři
Vydání
Praha, Sborník ze VI. Otevřené konference SKAV. 16 s. 2008
Nakladatel
SKAV
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
podmínky vzdělávání; program mateřských škol podporujících zdraví; rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání; návaznost předškolního a základního vzdělávání.
Klíčová slova anglicky
conditions of education; program of kindergartens supporting the health; National curriculum for pre-primary education; succession of pre-primary and primary education
Změněno: 3. 1. 2013 18:42, doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
V originále
Příspěvek vychází z akčního výzkumu zaměřeného na tvorbu školního vzdělávacího programu podle Kurikula podpory zdraví. Navazuje na požadavky rámcových vzdělávacích programů pro předškolní a základní vzdělávání a upozorňuje na nutnost vytvářet příznivé podmínky pro rozvoj kompetencí v obou stupních vzdělávání.
Anglicky
Contribution comes out from the dynamic research pointed to the creation of the School Curriculum in the Programe of the Health Supporting. It relates with demands of the National Curriculum and points to the need to create appreciative conditions for development of competences in two levels of education.