SYSLOVÁ, Zora. Jak ovlivňuje připravené prostředí školy rozvoj klíčových kompetencí. In Sborník ze VI. Otevřené konference SKAV. Praha: SKAV, 2008, 16 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak ovlivňuje připravené prostředí školy rozvoj klíčových kompetencí
Název anglicky How the environment influences to the key competences development
Autoři SYSLOVÁ, Zora.
Vydání Praha, Sborník ze VI. Otevřené konference SKAV. 16 s. 2008.
Nakladatel SKAV
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky podmínky vzdělávání; program mateřských škol podporujících zdraví; rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání; návaznost předškolního a základního vzdělávání.
Klíčová slova anglicky conditions of education; program of kindergartens supporting the health; National curriculum for pre-primary education; succession of pre-primary and primary education
Změnil Změnila: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., učo 243595. Změněno: 3. 1. 2013 18:42.
Anotace
Příspěvek vychází z akčního výzkumu zaměřeného na tvorbu školního vzdělávacího programu podle Kurikula podpory zdraví. Navazuje na požadavky rámcových vzdělávacích programů pro předškolní a základní vzdělávání a upozorňuje na nutnost vytvářet příznivé podmínky pro rozvoj kompetencí v obou stupních vzdělávání.
Anotace anglicky
Contribution comes out from the dynamic research pointed to the creation of the School Curriculum in the Programe of the Health Supporting. It relates with demands of the National Curriculum and points to the need to create appreciative conditions for development of competences in two levels of education.
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 21:50