BARTOŇOVÁ, Miroslava. Analýza podmínek vzdělávání v přípravných třídách. In NĚMĚC, J., VOJTOVÁ, V. et al. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. 1. vyd. Brno: MU, 2009, s. 193-209, 16 s. Speciální pedagogika. ISBN 978-80-210-5033-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza podmínek vzdělávání v přípravných třídách.
Název česky Analýza podmínek vzdělávání v přípravných třídách.
Název anglicky Analysis of Educational Conditiones in Preparatory Classes
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, NĚMĚC, J., VOJTOVÁ, V. et al. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. od s. 193-209, 16 s. Speciální pedagogika, 2009.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00051247
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5033-4
Klíčová slova česky přípravná třída základní školy dítě předškolního věku multikulturní výchova romská národnostní menšina edukace žák se sociálním znevýhodněním školský zákon vzdělávací program
Klíčová slova anglicky preparatory class at primary school 'pre-school age child multicultural education Romany minority education pupil with social disadvantage school law educational programme
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 4. 4. 2012 08:03.
Anotace
Kapitola prezentuje výsledky výzkumného šetření realizovaného ve školním roce 2007/2008 v přípravných třídách základních škol v České republice. Cílem výzkumného šetření byla komplexní analýza teoretických a empirických zdrojů týkajících se problematiky multikulturní edukace jedinců z odlišného etnického prostředí s důrazem na možnosti edukace v přípravné třídě
Anotace anglicky
This chapter presents the research results from the years 2007/2008 realized in preparatory classes at primary schools in the Czech Republic. The aim of this research was the complex analysis of theoretical and empirical sources concerning multicultural education of individuals from different ethnical environment with emphasis on possibilities of education in a preparatory class
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 1. 9. 2024 01:53