BARTOŇOVÁ, Miroslava. Romové ve speciálním vzdělávání. In Stankowski, A., Tisovičová, A. (eds.). Specjalne potrzeby edukacyjne, Tom I. Wybrane aspekty funkcjonowania osób z niepelnosprawnošcia (ksztalcenie programy perspektywy). Vyžsza Szkola Administraci. Bielsko-Biala: Vyžsza Szkola Administraci, 2009, s. 63-73. ISBN 978-83-60430-13-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Romové ve speciálním vzdělávání
Název česky Romové ve speciálním vzdělávání
Název anglicky Roma with Special Needs in Education
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant).
Vydání Vyžsza Szkola Administraci. Bielsko-Biala, Stankowski, A., Tisovičová, A. (eds.). Specjalne potrzeby edukacyjne, Tom I. Wybrane aspekty funkcjonowania osób z niepelnosprawnošcia (ksztalcenie programy perspektywy), od s. 63-73, 11 s. 2009.
Nakladatel Vyžsza Szkola Administraci
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037808
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-83-60430-13-2
Klíčová slova česky multikulturní výchova romská národnostní menšina edukace, žák se sociálním znevýhodněním
Klíčová slova anglicky multicultural education Romany minorit education pupil with social disadvantage
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 19. 1. 2010 08:11.
Anotace
Článek prezentuje výsledky výzkumu Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání(MSM0021622443).Cílem článku je prohloubení znalostí z problematiky edukace žáků se sociálním znevýhodněním. Je zaměřen na zjištění sociálních vztahů, postojů žáků romského etnika na prvním stupni základní školy ve městě Brně.
Anotace anglicky
Paper presents research Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education(MSM0021622443).The aim of this article deals is education of pupils with social disadvantage. Is focus on social relations, approaches of Roma pupils frequenting preparatory classes at primary school in Brno.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 1. 9. 2024 01:53