BARTOŇOVÁ, Miroslava. Asistent pedagoga v edukaci dětí a žáků se sociálním znevýhodněním. In FRANIOK, P. KOVÁŘOVÁ, r. (ED.) Rovné příležitosti v edukaci osob se speciálními potřebami. Ostrava, 1. vydaní. Universitas Ostraviensis PdF OU: PdF OU Ostrava, 2009, s. 7-18, 11 s. ISBN 978-80-7368-654-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Asistent pedagoga v edukaci dětí a žáků se sociálním znevýhodněním
Název česky Asistent pedagoga v edukaci dětí a žáků se sociálním znevýhodněním
Název anglicky Teachers Assistant in Preparatory Class at Primary School
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant).
Vydání Ostrava, 1. vydaní. Universitas Ostraviensis PdF OU, FRANIOK, P. KOVÁŘOVÁ, r. (ED.) Rovné příležitosti v edukaci osob se speciálními potřebami. od s. 7-18, 11 s. 2009.
Nakladatel PdF OU Ostrava
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037809
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7368-654-3
Klíčová slova česky přípravná třída asistent pedagoga dítě předškolního věku žák se sociálním znevýhodněním legislativa vzdělávací program
Klíčová slova anglicky preparation class at primary school pedagogical assistant chidren in pre-school age education pupil with social disadvantage school legislation educational programes parents cooperation
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 3. 1. 2010 08:18.
Anotace
Článek prezentuje výsledky výzkumného šetření realizovaného ve školním roce 2006/2007 v přípravných třídách základních škol v České republice. Cílem výzkumného šetření bylo potvrdit opodstatněnost asistenta pedagoga v edukaci žáků se sociálním znevýhodněním vzhledem k samotnému výchovně vzdělávacímu procesu v přípravné třídě, či základním vzdělávání, ve vztahu k důležitosti spolupráce rodiny a školy.
Anotace anglicky
The paper presents results of the research project from the year 2006/2007 realized in preparation classes at primary schools in the Czech Republic. The aim of this research was to confirm the advisability of pedagogical assistant in education of pupils with social disadvantages (during education in preparation class, primary school with regard to the importance of cooperation between family and school)he paper presents results of the research project from the year 2006/2007 realized in preparation classes at primary schools in the Czech Republic. The aim of this research was to confirm the advisability of pedagogical assistant in education of pupils with social disadvantages (during education in preparation class, primary school with regard to the importance of cooperation between family and school)
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:50