B 2009

Česko-francouzský a francouzsko-český slovník základní terminologie speciální pedagogiky

SCHEJBALOVÁ, Zdeňka

Základní údaje

Originální název

Česko-francouzský a francouzsko-český slovník základní terminologie speciální pedagogiky

Název anglicky

Czech-French and French-Czech Dictionary of Basic Terminology for Special Education

Autoři

SCHEJBALOVÁ, Zdeňka (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, 197 s. Pd-50/09-02/58, 2009

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00037813

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5072-3

Klíčová slova česky

česko-francouzský slovník; francouzsko-český slovník; odborná terminologie; speciální pedagogika

Klíčová slova anglicky

Czech-French Dictionary; French-Czech Dictionary; Professional Terminology; Special Education

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 6. 9. 2011 14:09, Mgr. Monika Foltánová

Anotace

V originále

Publikace vychází v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a z výzkumné činnosti autorky. Je určen studentům i odborníkům z oboru speciální pedagogiky, kteří pracují s odbornou francouzskou literaturou. Slovníková hesla jsou řazena v abecedním pořadí a obsahují jak českou, tak i francouzskou definici pojmu. Definice vycházejí z českých a francouzských odborných publikací a slovníků. Součástí publikace je elektronická verze slovníku na CD nosiči.

Anglicky

The publication, based on the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Elementary Education and on the author s research activity, serves as a support for the internationalization the Special Education field. The entries, frequently occured and excerpted from Special Education, Psychology, Sociology, Medicine and Biology follows one another in alphabetical order. In addition to the entries in Czech and French languages, the vocabulary also contains the meaning, definition of the notion and paraphrase of the entry in Czech and in French.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání