2009
Využití dramatické výchovy v hodinách francouzského jazyka s ohledem na žáky s SPU
SCHEJBALOVÁ, ZdeňkaZákladní údaje
Originální název
Využití dramatické výchovy v hodinách francouzského jazyka s ohledem na žáky s SPU
Název česky
Využití dramatické výchovy v hodinách francouzského jazyka s ohledem na žáky s SPU
Název anglicky
Utilization of Dramatic Education in French Lessons with a view to SLD Learners
Autoři
SCHEJBALOVÁ, Zdeňka (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV, od s. 223-230, 7 s. 2009
Nakladatel
MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00037820
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4849-2
Klíčová slova česky
dramatická výchova; francouzština; gramatika; žáci se SPU; alternativní metody
Klíčová slova anglicky
Dramatic Education; French; Grammar; Learners with SLD; Alternativ Methods
Změněno: 18. 1. 2010 11:28, PhDr. Zdeňka Schejbalová, Ph.D.
V originále
Příspěvek zkoumá problematiku zefektivnění výuky cizího jazyka a ukazuje některé možnosti využití dramatické výchovy v hodinách francouzského jazyka se zaměřením na žáky se specifickými poruchami učení, jak účinně procvičit např. některé gramatické jevy.
Anglicky
The presentation examines the issue of streamlining the foreign language teaching and illustrates some possibilities of utilizing drama in Education in French Lessons with Including SLD Learners. For example: how to exercise some grammatical phenomena effectively.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|