D 2009

Využití dramatické výchovy v hodinách francouzského jazyka s ohledem na žáky s SPU

SCHEJBALOVÁ, Zdeňka

Základní údaje

Originální název

Využití dramatické výchovy v hodinách francouzského jazyka s ohledem na žáky s SPU

Název česky

Využití dramatické výchovy v hodinách francouzského jazyka s ohledem na žáky s SPU

Název anglicky

Utilization of Dramatic Education in French Lessons with a view to SLD Learners

Autoři

SCHEJBALOVÁ, Zdeňka (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV, od s. 223-230, 7 s. 2009

Nakladatel

MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00037820

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-4849-2

Klíčová slova česky

dramatická výchova; francouzština; gramatika; žáci se SPU; alternativní metody

Klíčová slova anglicky

Dramatic Education; French; Grammar; Learners with SLD; Alternativ Methods
Změněno: 18. 1. 2010 11:28, PhDr. Zdeňka Schejbalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek zkoumá problematiku zefektivnění výuky cizího jazyka a ukazuje některé možnosti využití dramatické výchovy v hodinách francouzského jazyka se zaměřením na žáky se specifickými poruchami učení, jak účinně procvičit např. některé gramatické jevy.

Anglicky

The presentation examines the issue of streamlining the foreign language teaching and illustrates some possibilities of utilizing drama in Education in French Lessons with Including SLD Learners. For example: how to exercise some grammatical phenomena effectively.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání