PROCHÁZKOVÁ, Lenka, Marie HAVELKOVÁ a Petr KACHLÍK. Charakteristika komunikace rozumově nadaných žáků ve výchovně vzdělávacím procesu. In SVATOŠ, T., ŠVARCOVÁ, E., LOUDOVÁ, I. (Eds.). Pedagogická komunikace v didaktických, sociálních a filozofických souvislostech. Sborník příspěvků z konference. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2009, s. 151-157. ISBN 978-80-7435-030-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Charakteristika komunikace rozumově nadaných žáků ve výchovně vzdělávacím procesu
Název česky Charakteristika komunikace rozumově nadaných žáků ve výchovně vzdělávacím procesu
Název anglicky Characteristics of communication intellectually gifted pupils in the educational learning process
Autoři PROCHÁZKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant), Marie HAVELKOVÁ (203 Česká republika) a Petr KACHLÍK (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Hradec Králové, SVATOŠ, T., ŠVARCOVÁ, E., LOUDOVÁ, I. (Eds.). Pedagogická komunikace v didaktických, sociálních a filozofických souvislostech. Sborník příspěvků z konference. od s. 151-157, 7 s. 2009.
Nakladatel Gaudeamus
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037860
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7435-030-6
Klíčová slova česky Kompetence; komunikace; nadání; žák; učitel; škola; edukace nadaných žáků
Klíčová slova anglicky Abilities; communication; talent; pupil; teacher; school; education of gifted pupils
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D., učo 2190. Změněno: 4. 1. 2010 17:43.
Anotace
Příspěvek popisuje dílčí výsledky výzkumného šetření, v němž byly srovnávány komunikační schopnosti a komunikativní kompetence rozumově nadaných žáků a žáků běžné populace. Pozornost byla zaměřena rovněž na komunikaci mezi nadaným žákem a učitelem, která ve svých různých podobách ovlivňuje výchovně vzdělávací proces.
Anotace anglicky
Abstract: The contribution describes partial results of the research, in which communication abilities and communication competence of intellectual talented pupils and pupils of common population were compared. As well, the attention was focused on the communication between talented pupil and teacher, which influences the educational process in all its forms.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 11:09