2009
Učebnice Le français entre nous a RVP ZV.
SUQUET, PetraZákladní údaje
Originální název
Učebnice Le français entre nous a RVP ZV.
Název anglicky
Le français entre nous and RVP ZV (the textbook analysis).
Autoři
Vydání
Kurikulum a výuka v proměnách školy. 2009
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4927-7
Klíčová slova česky
analýza učebnic ; francouzský jazyk
Klíčová slova anglicky
Textbook Analysis ; French Language
Změněno: 4. 6. 2010 15:10, Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D.
V originále
V rámci evropských integračních procesů došlo na mnoha evropských školách ke změnám vztahujícím se ke kurikulu školního vzdělávání. To se týká i České republiky. Novým požadavkům by měl odpovídat i obsah nabízených učebnic na českém trhu. Na příkladu dílčí analýzy učebnice francouzského jazyka pro vzdělávací obor Další cizí jazyk poukážeme na výhody související s používáním učebnic adaptovaných na podmínky místního kontextu, a to jak ve vztahu k požadované progresi, tak z hlediska rozvoje komunikativních i všeobecných individuálních kompetencí.
Anglicky
The European integration process has led in many European schools to changes in the curriculum of school education. This applies to the Czech Republic as well. New requirements should be consistent with the content of books proposed on the Czech market. The example of the partial analysis of textbooks of french as a foreign language, shows the benefits associated with the use of books adapted to the conditions of the local context, both in relation to the desired progression and to developpement of communicative competence and general individual competence.
Návaznosti
LC06046, projekt VaV |
|