2009
Problematika výuky chemických výpočtů a mezipředmětových vazeb při výuce chemie na základní škole
PTÁČEK, PetrZákladní údaje
Originální název
Problematika výuky chemických výpočtů a mezipředmětových vazeb při výuce chemie na základní škole
Název česky
Problematika výuky chemických výpočtů a mezipředmětových vazeb při výuce chemie na základní škole
Název anglicky
Chemical Calculations and Cross - Disciplinary Attachments Problems in Education at a Primary School
Autoři
Vydání
Brno, IX. pracovní setkání fyzikálních chemiků a elektrochemiků, Sborník příspěvků, od s. 123-125, 3 s. 2009
Nakladatel
Přírodovědecká fakulta MU v Brně
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7375-309-2
Klíčová slova česky
Matematický aparát; kooperativní učení; aktivní učení
Klíčová slova anglicky
Mathematical literacy; Cooperative teaching; Active teaching
Změněno: 23. 2. 2010 16:39, Mgr. Petr Ptáček, Ph.D.
V originále
Cílem příspěvku je ukázat dvě strategické metody: metodu motivačního hodnocení a individualizační metodu, které používám při výuce chemie v 8. a 9. ročnících základní školy, jako metody efektivní a užitečné. Dále pak ozřejmit význam optimálního využití mezipředmětových vazeb při výuce chemie v kontextu rámcového vzdělávacího programu (RVP). Zkoumán byl vliv aplikace motivačního hodnocení a individualizace ve výuce na dosahování kladných učebních výsledků s hlavním zaměřením na žáky s průměrným a podprůměrným matematickým nadáním.
Anglicky
The goal of subscription is present two strategic methods: motivational classification method and individualization method as a very efficient educational strategies for Chemical Calculations Education at a Primary School