D 2009

Problematika výuky chemických výpočtů a mezipředmětových vazeb při výuce chemie na základní škole

PTÁČEK, Petr

Základní údaje

Originální název

Problematika výuky chemických výpočtů a mezipředmětových vazeb při výuce chemie na základní škole

Název česky

Problematika výuky chemických výpočtů a mezipředmětových vazeb při výuce chemie na základní škole

Název anglicky

Chemical Calculations and Cross - Disciplinary Attachments Problems in Education at a Primary School

Autoři

Vydání

Brno, IX. pracovní setkání fyzikálních chemiků a elektrochemiků, Sborník příspěvků, od s. 123-125, 3 s. 2009

Nakladatel

Přírodovědecká fakulta MU v Brně

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7375-309-2

Klíčová slova česky

Matematický aparát; kooperativní učení; aktivní učení

Klíčová slova anglicky

Mathematical literacy; Cooperative teaching; Active teaching
Změněno: 23. 2. 2010 16:39, Mgr. Petr Ptáček, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem příspěvku je ukázat dvě strategické metody: metodu motivačního hodnocení a individualizační metodu, které používám při výuce chemie v 8. a 9. ročnících základní školy, jako metody efektivní a užitečné. Dále pak ozřejmit význam optimálního využití mezipředmětových vazeb při výuce chemie v kontextu rámcového vzdělávacího programu (RVP). Zkoumán byl vliv aplikace motivačního hodnocení a individualizace ve výuce na dosahování kladných učebních výsledků s hlavním zaměřením na žáky s průměrným a podprůměrným matematickým nadáním.

Anglicky

The goal of subscription is present two strategic methods: motivational classification method and individualization method as a very efficient educational strategies for Chemical Calculations Education at a Primary School