KONUPČÍK, Pavel. Didaktická technika I. Brno: PedF MU, 2009, 28 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Didaktická technika I
Název česky Didaktická technika I
Název anglicky Educational Technology I
Autoři KONUPČÍK, Pavel.
Vydání Brno, 28 s. 2009.
Nakladatel PedF MU
Další údaje
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Projekční plocha, zpětný projektor, digitální záznamník, promítání
Klíčová slova anglicky Projection screen, overhead projector, a digital recorder, projection
Změnil Změnil: PaedDr. Pavel Konupčík, učo 1478. Změněno: 13. 1. 2011 12:12.
Anotace
Dobrá znalost základní obsluhy didaktické techniky je nezbytnou podmínkou k tomu, aby tuto techniku učitel mohl ve vyučovacím procesu použít. Jen ten učitel, který zvládl obsluhu přístroje se může plně soustředit v hodině na obsah učiva a jeho metodické zpracování. Tím, že učitel obsluhuje přístroje s naprostou jistotou a samozřejmostí, též minimálně odvádí pozornost žáků od učiva.
Anotace česky
Dobrá znalost základní obsluhy didaktické techniky je nezbytnou podmínkou k tomu, aby tuto techniku učitel mohl ve vyučovacím procesu použít. Jen ten učitel, který zvládl obsluhu přístroje se může plně soustředit v hodině na obsah učiva a jeho metodické zpracování. Tím, že učitel obsluhuje přístroje s naprostou jistotou a samozřejmostí, též minimálně odvádí pozornost žáků od učiva.
Anotace anglicky
Good knowledge of basic operating techniques of teaching is a necessary prerequisite to this technique the teacher could use in the teaching process. Only one teacher who has mastered the operation of the device can fully concentrate in class on teaching content and methodical process. By teacher serving apparatus with absolute certainty, and of course, also at least distracts students from the curriculum. Good knowledge of basic operating techniques of teaching is a necessary prerequisite to this technique the teacher could use in the teaching process. Only one teacher who has mastered the operation of the device can fully concentrate in class on teaching content and methodical process. By teacher serving apparatus with absolute certainty, and of course, also at least distracts students from the curriculum.
VytisknoutZobrazeno: 3. 7. 2024 06:25