2009
Podpora a rozvoj nadání u žáků romského etnika.
ŠKRABÁNKOVÁ, Jana, Jana VLACHOVÁ a Jan ŠŤÁVAZákladní údaje
Originální název
Podpora a rozvoj nadání u žáků romského etnika.
Název česky
Podpora a rozvoj nadání u žáků romského etnika.
Název anglicky
Support and Development of Talent at Pupils from Romany Ethnical Group.
Autoři
ŠKRABÁNKOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant), Jana VLACHOVÁ (203 Česká republika) a Jan ŠŤÁVA (203 Česká republika)
Vydání
První vydání. Brno, Nadaní žáci - výzva pro učitele. Sborník referátů z mezinárodního semináře. od s. 209-221, 13 s. 2009
Nakladatel
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00037927
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5039-6
Klíčová slova česky
Nadání; talent; inteligence; emoční inteligence; úspěšná inteligence; tvořivost; sociokulturně znevýhodněné prostředí; romské etnikum; děti v riziku; bariéry ve vzdělávání; podpora a rozvoj nadání; kvalitativní výzkum
Klíčová slova anglicky
Talent; gift; intelligence; emotional intelligence; successful intelligence; creativity; socially and culturally deprived background; Romany ethnical group; youth at risk; barriers in education; support and development of talent; quality research
Změněno: 24. 1. 2010 09:43, PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
V originále
Tento text se zabývá problematikou nadání u romských dětí a žáků, jejich školní úspěšnosti a bariérami ve vzdělávání. Uvedena jsou také některá zákonná opatření pro podporu a rozvoj nadání a metody a techniky používané ve školách při práci s nadanými dětmi.
Anglicky
This text deals with the questions of the talent at Roma children and pupils, their success at school and barriers in education. Several legal measures for support and development of talent and methods and techniques to school work with talented children are introduced.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|