MLÝNKOVÁ, Radka. Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. In Pavlovská Marie, Remsová Lenka. Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV/ Drama Education for Children with Special Needs in the Context of the Framework for Reference for Elementary Education. 1. vyd. Brno: MU, 2009, s. 219-222, 233 s. ISBN 978-80-210-4849-2. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{862879, author = {Mlýnková, Radka}, address = {Brno}, booktitle = {Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV/ Drama Education for Children with Special Needs in the Context of the Framework for Reference for Elementary Education}, edition = {1.}, editor = {Pavlovská Marie, Remsová Lenka}, keywords = {drama education; special needs; specific learning disabilities; foreign language instruction; methods of foreign language instruction; phonological and phonemic awareness}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-4849-2}, pages = {219-222}, publisher = {MU}, title = {Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení}, year = {2009} }
TY - JOUR ID - 862879 AU - Mlýnková, Radka PY - 2009 TI - Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení PB - MU CY - Brno SN - 9788021048492 KW - drama education KW - special needs KW - specific learning disabilities KW - foreign language instruction KW - methods of foreign language instruction KW - phonological and phonemic awareness N2 - Příspěvek se zabývá využitím principů a technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Především se zaměřuje na specifické obtíže žáků se specifickými poruchami učení při učení se cizím jazykům. Příspěvek také informuje o nejčastěji užívaných metodách výuky cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení. Příspěvek se zabývá využitím principů a technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Především se zaměřuje na specifické obtíže žáků se specifickými poruchami učení při učení se cizím jazykům. Příspěvek také informuje o nejčastěji užívaných metodách výuky cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení. Příspěvek se zabývá využitím principů a technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Především se zaměřuje na specifické obtíže žáků se specifickými poruchami učení při učení se cizím jazykům. Příspěvek také informuje o nejčastěji užívaných metodách výuky cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení. ER -
MLÝNKOVÁ, Radka. Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. In Pavlovská Marie, Remsová Lenka. \textit{Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV/ Drama Education for Children with Special Needs in the Context of the Framework for Reference for Elementary Education}. 1. vyd. Brno: MU, 2009, s.~219-222, 233 s. ISBN~978-80-210-4849-2.
|