D 2009

Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení

MLÝNKOVÁ, Radka

Základní údaje

Originální název

Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení

Název česky

Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení

Název anglicky

Drama Education in Teaching Foreign Language to Pupils with Specific Learning Disabilities

Autoři

MLÝNKOVÁ, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV/ Drama Education for Children with Special Needs in the Context of the Framework for Reference for Elementary Education, od s. 219-222, 233 s. 2009

Nakladatel

MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14640/09:00051255

Organizační jednotka

Centrum jazykového vzdělávání

ISBN

978-80-210-4849-2

Klíčová slova anglicky

drama education; special needs; specific learning disabilities; foreign language instruction; methods of foreign language instruction; phonological and phonemic awareness
Změněno: 13. 4. 2012 11:50, Mgr. Radka Mlýnková

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá využitím principů a technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Především se zaměřuje na specifické obtíže žáků se specifickými poruchami učení při učení se cizím jazykům. Příspěvek také informuje o nejčastěji užívaných metodách výuky cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení. Příspěvek se zabývá využitím principů a technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Především se zaměřuje na specifické obtíže žáků se specifickými poruchami učení při učení se cizím jazykům. Příspěvek také informuje o nejčastěji užívaných metodách výuky cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení. Příspěvek se zabývá využitím principů a technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Především se zaměřuje na specifické obtíže žáků se specifickými poruchami učení při učení se cizím jazykům. Příspěvek také informuje o nejčastěji užívaných metodách výuky cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení.

Anglicky

The paper deals with using the principles and techniques of drama education in foreign language instruction. It focuses mainly on specific difficulties of students with specific learning disabilities in foreign language learning. The paper also informs about current situation of using methods of foreign language teaching in classes including pupils with specific learning disabilities.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání