2009
Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
MLÝNKOVÁ, RadkaZákladní údaje
Originální název
Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Název česky
Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Název anglicky
Drama Education in Teaching Foreign Language to Pupils with Specific Learning Disabilities
Autoři
MLÝNKOVÁ, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV/ Drama Education for Children with Special Needs in the Context of the Framework for Reference for Elementary Education, od s. 219-222, 233 s. 2009
Nakladatel
MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14640/09:00051255
Organizační jednotka
Centrum jazykového vzdělávání
ISBN
978-80-210-4849-2
Klíčová slova anglicky
drama education; special needs; specific learning disabilities; foreign language instruction; methods of foreign language instruction; phonological and phonemic awareness
Změněno: 13. 4. 2012 11:50, Mgr. Radka Mlýnková
V originále
Příspěvek se zabývá využitím principů a technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Především se zaměřuje na specifické obtíže žáků se specifickými poruchami učení při učení se cizím jazykům. Příspěvek také informuje o nejčastěji užívaných metodách výuky cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení. Příspěvek se zabývá využitím principů a technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Především se zaměřuje na specifické obtíže žáků se specifickými poruchami učení při učení se cizím jazykům. Příspěvek také informuje o nejčastěji užívaných metodách výuky cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení. Příspěvek se zabývá využitím principů a technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Především se zaměřuje na specifické obtíže žáků se specifickými poruchami učení při učení se cizím jazykům. Příspěvek také informuje o nejčastěji užívaných metodách výuky cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení.
Anglicky
The paper deals with using the principles and techniques of drama education in foreign language instruction. It focuses mainly on specific difficulties of students with specific learning disabilities in foreign language learning. The paper also informs about current situation of using methods of foreign language teaching in classes including pupils with specific learning disabilities.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|