D 2009

ZÁKLADNÍ ZPŮSOB TVORBY VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ VE FLASH

HRBÁČEK, Jiří

Základní údaje

Originální název

ZÁKLADNÍ ZPŮSOB TVORBY VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ VE FLASH

Název česky

ZÁKLADNÍ ZPŮSOB TVORBY VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ VE FLASH

Název anglicky

BASIC METHOD OF CREATION TEACHING MATERIALS IN A FLASH

Autoři

HRBÁČEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Hradec Králové, ALTERNATIVNÍ METODY VÝUKY 2009, 2 s. 2009

Nakladatel

Univerzita Karlova v Praze

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00037946

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7041-515-3

Klíčová slova česky

Flash animace; interaktivní; studijní opory; výukové materiály

Klíčová slova anglicky

Flash animation; interactive;teaching materials;study support

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 14. 12. 2010 21:37, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.

Anotace

V originále

Flash umožňuje vytvářet animace velmi dynamicky. Způsob tvorby je velmi závislý na zkušenostech autora.Mnohou autorů se však často potýká s problémem, jak jednoše vytvořit multimediální výukový materiá. Existují způsoby, které jsou společné pro tvorbu ve Flash, Captivate i jiných nástrojích. Příspěvek si klade za cíl ukázat jeden, který se dá bez nadsázky nazvat základním Lze jej použít pro tvorbu webových stránek, multimediálních výukových opor i simulací práce s programy. Kreativní uživatel nalezne jistě ještě mnoho dalších aplikací, kde jej lze s výhodou využít.Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.

Anglicky

Flash allows you to create animation very dynamic. The method of formation is very dependent on the experience of author. Many authors, however, often has a problem, how is posible easily create multimedia educational materials. There are ways that are common to the creation of Flash, Captivate and other instruments. The contribution aims to show the one which can be called without exaggeration the base can be used for creating Web pages, multimedia teaching and study materials with simulation programs. Creative users will still find many other applications where it can be used.It is a research into the use of these technologies not only for students with specific needs.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání