D 2009

THE BASIC WAY OF REALIZATION OF THE MEASUREMENT SYSTEM COOPERATING WITH PC INTEGRATED TO STUDY SUPPORTS USING FLASH ANIMATIONS

KUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEK

Základní údaje

Originální název

THE BASIC WAY OF REALIZATION OF THE MEASUREMENT SYSTEM COOPERATING WITH PC INTEGRATED TO STUDY SUPPORTS USING FLASH ANIMATIONS

Název česky

ZÁKLADNÍ ZPŮSOB REALIZACE MĚŘÍCÍHO SYSTÉMU SPOLUPRACUJÍCÍHO S PC INTEGROVANÉHO POMOCÍ FLASH ANIMACE DO VÝUKOVÝCH OPOR

Autoři

KUČERA, Martin (203 Česká republika) a Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, garant)

Vydání

Udine, Multimedia in Physics Teaching and Learning, 3 s. 2009

Nakladatel

University of Udine

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Itálie

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00037955

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

2-914771-61-4

Klíčová slova česky

Flash animace; interaktivní; studijní opory; výukové materiály

Klíčová slova anglicky

Flash animation; interactive;teaching materials;study support

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 8. 2. 2010 21:21, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.

Anotace

V originále

Current educational technologies place a special emphasis on implementation of measurement systems directly into study supports. The Masaryk University Department of Technical and Informational Education has been dealing with this topic for a considerable amount of time. That is one of the reasons why the experimental prototype of binary counter cooperating with PC was created. The article shows the basic way of realization of the measurement system - it shows its functioning and describes the communication between the counter and PC. This article also shows the communication between a Flash animation and a program created in Visual Basic. It is a research into the use of these technologies not only for students with specific needs.

Česky

Nové výukové technologie kladou stále větší důraz na implementaci měřících systémů přímo do výukových opor. Na katedře Technické a informační výchovy Masarykovy univerzity se již delší dobu zabýváme touto problematikou. Tak také vznikl experimentální prototyp binárního čítače spolupracujícího s PC. Článek ukazuje základní způsob realizace měřícího systému. Ukazuje jeho činnost. Popisuje komunikaci mezi čítačem a PC. Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání