KUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEK. THE BASIC WAY OF REALIZATION OF THE MEASUREMENT SYSTEM COOPERATING WITH PC INTEGRATED TO STUDY SUPPORTS USING FLASH ANIMATIONS. In Multimedia in Physics Teaching and Learning. Udine: University of Udine, 2009, 3 s. ISBN 2-914771-61-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název THE BASIC WAY OF REALIZATION OF THE MEASUREMENT SYSTEM COOPERATING WITH PC INTEGRATED TO STUDY SUPPORTS USING FLASH ANIMATIONS
Název česky ZÁKLADNÍ ZPŮSOB REALIZACE MĚŘÍCÍHO SYSTÉMU SPOLUPRACUJÍCÍHO S PC INTEGROVANÉHO POMOCÍ FLASH ANIMACE DO VÝUKOVÝCH OPOR
Autoři KUČERA, Martin (203 Česká republika) a Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, garant).
Vydání Udine, Multimedia in Physics Teaching and Learning, 3 s. 2009.
Nakladatel University of Udine
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Itálie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW MPTL 14
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037955
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 2-914771-61-4
Klíčová slova česky Flash animace; interaktivní; studijní opory; výukové materiály
Klíčová slova anglicky Flash animation; interactive;teaching materials;study support
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Změněno: 8. 2. 2010 21:21.
Anotace
Current educational technologies place a special emphasis on implementation of measurement systems directly into study supports. The Masaryk University Department of Technical and Informational Education has been dealing with this topic for a considerable amount of time. That is one of the reasons why the experimental prototype of binary counter cooperating with PC was created. The article shows the basic way of realization of the measurement system - it shows its functioning and describes the communication between the counter and PC. This article also shows the communication between a Flash animation and a program created in Visual Basic. It is a research into the use of these technologies not only for students with specific needs.
Anotace česky
Nové výukové technologie kladou stále větší důraz na implementaci měřících systémů přímo do výukových opor. Na katedře Technické a informační výchovy Masarykovy univerzity se již delší dobu zabýváme touto problematikou. Tak také vznikl experimentální prototyp binárního čítače spolupracujícího s PC. Článek ukazuje základní způsob realizace měřícího systému. Ukazuje jeho činnost. Popisuje komunikaci mezi čítačem a PC. Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 03:43