KUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEK. THE POSSIBILITIES OF USING A COUNTER CO-OPERATING WITH PC AND ITS CONTROLLING FROM A FLASH ANIMATION. In ICETA 2009- 7th international conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. Košice: Technical University of Kosice, Slovakia. 2 s. ISBN 978-80-8086-128-5. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název THE POSSIBILITIES OF USING A COUNTER CO-OPERATING WITH PC AND ITS CONTROLLING FROM A FLASH ANIMATION
Název česky Možnosti použití čítače spolupracujícího s PC, řízeného z Flash animace
Autoři KUČERA, Martin (203 Česká republika, domácí) a Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Košice, ICETA 2009- 7th international conference on Emerging e-learning Technologies and Applications, 2 s. 2009.
Nakladatel Technical University of Kosice, Slovakia
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037958
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-8086-128-5
Klíčová slova česky systém; alikace; distanční vzdělávání; multimedia
Klíčová slova anglicky System; Applications; Education;Distance education; Multimedia
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Změněno: 14. 12. 2010 21:30.
Anotace
It is not so common nowadays to interface measurement systems cooperating with PC and interactive learning environment. This combination brings many advantages because it makes possible to merge study materials, simulations and measurement systems which collect and process data and makes them available for a learning system. At the department of Technical and Informational Education of the Faculty of Education of Masaryk University, we have been engaging with this topic for a considerable amount of time. We created an experimental prototype of a binary counter cooperating with PC which has a graphic interface created in Adobe Flash. The aim of this article is to show the basic functions of this system, and to show some examples of using this system in education.
Anotace česky
Interaktivní animace, simulace a různé didaktické hry ve spojení s možnostmi Flash přináší do výuky zcela nový rozměr. Přímé propojením Flash animací s reálnými systémy a možnost vzájemné spolupráce více uživatelů při práci s těmito systémy otevírá novou ne příliš probádanou cestu k novým velmi zajímavým výukovým oporám, které obzvlášť v technických předmětech mohou sehrát významnou roli. Na základě zásad pro tvorbu distančních studijních opor a s ohledem na výše uvedené možnosti, vyvíjím systém, který jsem nazval MyIMLE (My Interactive Multimedia Learning Environment). Tento systém by měl být dostatečně dynamický a otevřený pro jeho rozšiřování i do oblastí, které se, vzhledem k rychlosti rozvoje nových technologií, dají jen těžko odhadnout. Jednou jeho velmi důležitou větví by měl být i směr k mobilním interaktivním multimediálním výukovým systémům. Příspěvek si klade za cíl ukázat základ činnosti tohoto systému.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 18:18