2009
THE POSSIBILITIES OF USING A COUNTER CO-OPERATING WITH PC AND ITS CONTROLLING FROM A FLASH ANIMATION
KUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEKZákladní údaje
Originální název
THE POSSIBILITIES OF USING A COUNTER CO-OPERATING WITH PC AND ITS CONTROLLING FROM A FLASH ANIMATION
Název česky
Možnosti použití čítače spolupracujícího s PC, řízeného z Flash animace
Autoři
KUČERA, Martin (203 Česká republika, domácí) a Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Košice, ICETA 2009- 7th international conference on Emerging e-learning Technologies and Applications, 2 s. 2009
Nakladatel
Technical University of Kosice, Slovakia
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00037958
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-8086-128-5
Klíčová slova česky
systém; alikace; distanční vzdělávání; multimedia
Klíčová slova anglicky
System; Applications; Education;Distance education; Multimedia
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 14. 12. 2010 21:30, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
V originále
It is not so common nowadays to interface measurement systems cooperating with PC and interactive learning environment. This combination brings many advantages because it makes possible to merge study materials, simulations and measurement systems which collect and process data and makes them available for a learning system. At the department of Technical and Informational Education of the Faculty of Education of Masaryk University, we have been engaging with this topic for a considerable amount of time. We created an experimental prototype of a binary counter cooperating with PC which has a graphic interface created in Adobe Flash. The aim of this article is to show the basic functions of this system, and to show some examples of using this system in education.
Česky
Interaktivní animace, simulace a různé didaktické hry ve spojení s možnostmi Flash přináší do výuky zcela nový rozměr. Přímé propojením Flash animací s reálnými systémy a možnost vzájemné spolupráce více uživatelů při práci s těmito systémy otevírá novou ne příliš probádanou cestu k novým velmi zajímavým výukovým oporám, které obzvlášť v technických předmětech mohou sehrát významnou roli. Na základě zásad pro tvorbu distančních studijních opor a s ohledem na výše uvedené možnosti, vyvíjím systém, který jsem nazval MyIMLE (My Interactive Multimedia Learning Environment). Tento systém by měl být dostatečně dynamický a otevřený pro jeho rozšiřování i do oblastí, které se, vzhledem k rychlosti rozvoje nových technologií, dají jen těžko odhadnout. Jednou jeho velmi důležitou větví by měl být i směr k mobilním interaktivním multimediálním výukovým systémům. Příspěvek si klade za cíl ukázat základ činnosti tohoto systému.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|