KUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEK. Základní způsob realizace měřícího systému spolupracujícího s PC integrovaného pomocí Flash animace do výukových opor. In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita. 2 s. ISBN 978-80-210-5092-1. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Základní způsob realizace měřícího systému spolupracujícího s PC integrovaného pomocí Flash animace do výukových opor
Název česky Základní způsob realizace měřícího systému spolupracujícího s PC integrovaného pomocí Flash animace do výukových opor
Název anglicky The basic way of realization of the measurement system cooperating with PC integrated to study supports using Flash animations
Autoři KUČERA, Martin (203 Česká republika, domácí) a Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků, 2 s. 2009.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037980
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5092-1
Klíčová slova anglicky interactive flash animation; interactive study supports
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Změněno: 14. 12. 2010 21:36.
Anotace
Nové výukové technologie kladou stále větší důraz na implementaci měřících systémů přímo do výukových opor. Na katedře Technické a informační výchovy Masarykovy univerzity se již delší dobu zabýváme touto problematikou. Tak také vznikl experimentální prototyp binárního čítače spolupracujícího s PC, jenž využívá možností Adobe Flash, Visual Basiku a mikrokontroléru PIC16F84. Článek ukazuje základní způsob realizace měřícího systému. Ukazuje jeho činnost. Popisuje komunikaci mezi čítačem a PC. Nastiňuje i vlastní komunikaci mezi Flash animací a programem vytvořeným ve Visual Basicu. Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.
Anotace anglicky
Current educational technologies place a special emphasis on implementation of measurement systems directly into study supports. The Masaryk University Department of Technical and Informational Education has been dealing with this topic for a considerable amount of time. That is one of the reasons why the experimental prototype of binary counter cooperating with PC which uses the opportunities of Adobe Flash, Visual Basic and PIC16F84 microcontroller was created. The article shows the basic way of realization of the measurement system. It shows its functioning and describes the communication between the counter and PC. The article also shows the communication between a Flash animation and a program created in Visual Basic. It is a research into the use of these technologies not only for students with specific needs.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 22:13