BENEŠOVÁ, Pavla. Pohybový prvek ve výuce německého jazyka u žáků s SPU. In Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pohybový prvek ve výuce německého jazyka u žáků s SPU
Název anglicky Physical movement in German language teaching in learners with SLD
Autoři BENEŠOVÁ, Pavla.
Vydání Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. 2009.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky foreign language teaching;specific learning difficulties; Total Physical Response
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Pavla Marečková, Ph.D., učo 15352. Změněno: 7. 1. 2010 10:01.
Anotace
Tělesný pohyb může ve výuce cizího jazyka plnit několik úloh. V zásadě může doprovázet verbální komunikaci (např. chanty, rapy, tleskání při zpěvu nebo gestikulování při mluvení), nebo ji může plnohodnotně nahradit (např. pantomima nebo příběhy Action Stories). V příspěvku na konferenci byly představeny některé praktické příklady pro použití v hodinách německého jazyka. Kromě toho zde byl také prezentován akční výzkum a jeho výsledky (jaro 2009).
Anotace anglicky
The physical movement can have various functions. It can be as a supporting element of verbal communication (chants or raps, hand-clapping by singing or gesticulations by speaking) or it can adequately substitute the verbal communication. At the conference we presented some practical activities to apply on German language classes. In addition we presented the results of the survey conducted in the spring 2009.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Výzkumné záměry
VytisknoutZobrazeno: 22. 9. 2020 03:56