2009
Pohybový prvek ve výuce německého jazyka u žáků s SPU
BENEŠOVÁ, PavlaZákladní údaje
Originální název
Pohybový prvek ve výuce německého jazyka u žáků s SPU
Název anglicky
Physical movement in German language teaching in learners with SLD
Autoři
Vydání
Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. 2009
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
foreign language teaching;specific learning difficulties; Total Physical Response
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 7. 1. 2010 10:01, Mgr. Pavla Marečková, Ph.D.
V originále
Tělesný pohyb může ve výuce cizího jazyka plnit několik úloh. V zásadě může doprovázet verbální komunikaci (např. chanty, rapy, tleskání při zpěvu nebo gestikulování při mluvení), nebo ji může plnohodnotně nahradit (např. pantomima nebo příběhy Action Stories). V příspěvku na konferenci byly představeny některé praktické příklady pro použití v hodinách německého jazyka. Kromě toho zde byl také prezentován akční výzkum a jeho výsledky (jaro 2009).
Anglicky
The physical movement can have various functions. It can be as a supporting element of verbal communication (chants or raps, hand-clapping by singing or gesticulations by speaking) or it can adequately substitute the verbal communication. At the conference we presented some practical activities to apply on German language classes. In addition we presented the results of the survey conducted in the spring 2009.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|