KUČERA, Martin, Robin HORÁK, Michal KUNEŠ a Jiří HRBÁČEK. Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů. In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 s. ISBN 978-80-210-5092-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů
Název česky Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových
Název anglicky The efficiency of using study supports, which were created by students within the framework of various projects
Autoři KUČERA, Martin (203 Česká republika, domácí), Robin HORÁK (203 Česká republika, domácí), Michal KUNEŠ (203 Česká republika) a Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků, 2 s. 2009.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00038068
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5092-1
Klíčová slova anglicky Interactive animation;distance learning; study supports
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Změněno: 14. 12. 2010 21:24.
Anotace
Cílem tohoto příspěvku je prezentovat výsledky z výzkumu realizovaného na základních školách, ve kterém bylo zjišťováno, jak efektivně se dají využít studijní opory, které byly vytvořeny studenty Pedagogické fakulty Masarykovy Univerzity v rámci různých výukových projektů.Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.
Anotace anglicky
The aim of this contribution is to present the results of the research realized at basic schools, where was surveyed how effectively it is possible to use study supports, which were created by students of the Faculty of education of Masaryk University within the framework of various projects.It is a research into the use of these technologies not only for students with specific needs.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 12:24