Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{864228, author = {Nunvářová, Svatava}, address = {Ostrava}, booktitle = {Veřejná ekonomika a správa 2009}, edition = {první}, keywords = {Public services quality}, language = {cze}, location = {Ostrava}, isbn = {978-80-248-2049-1}, publisher = {Vysoká škola báňská - TU Ostrava, Ekonomická fakulta}, title = {Pohledy na měření spokojenosti zákazníků užívajících veřejné služby}, year = {2009} }
TY - JOUR ID - 864228 AU - Nunvářová, Svatava PY - 2009 TI - Pohledy na měření spokojenosti zákazníků užívajících veřejné služby PB - Vysoká škola báňská - TU Ostrava, Ekonomická fakulta CY - Ostrava SN - 9788024820491 KW - Public services quality N2 - Důležitým aspektem spokojenosti je chápání pojmu kvalita; samotnými pracovníky, které může být odlišné od chápání zákazníků. Článek je jedním z dílčích výstupů projektu GA ČR 402/07/1486 Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru a blíže se zabývá pouze aspektem chápání kvality pracovníky vybraných veřejných organizací. ER -
NUNVÁŘOVÁ, Svatava. Pohledy na měření spokojenosti zákazníků užívajících veřejné služby. In \textit{Veřejná ekonomika a správa 2009}. první. Ostrava: Vysoká škola báňská - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2009, 9 s. ISBN~978-80-248-2049-1.
|