NUNVÁŘOVÁ, Svatava. Pohledy na měření spokojenosti zákazníků užívajících veřejné služby. In Veřejná ekonomika a správa 2009. první. Ostrava: Vysoká škola báňská - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2009, 9 s. ISBN 978-80-248-2049-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pohledy na měření spokojenosti zákazníků užívajících veřejné služby
Název česky Pohledy na měření spokojenosti zákazníků užívajících veřejné služby
Název anglicky Weivs to measurement of customer satisfaction using public services
Autoři NUNVÁŘOVÁ, Svatava (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Ostrava, Veřejná ekonomika a správa 2009, 9 s. 2009.
Nakladatel Vysoká škola báňská - TU Ostrava, Ekonomická fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/09:00029758
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-248-2049-1
Klíčová slova česky Kvalita veřejných služeb
Klíčová slova anglicky Public services quality
Změnil Změnila: Ing. Svatava Nunvářová, Ph.D., učo 3827. Změněno: 14. 2. 2010 20:00.
Anotace
Důležitým aspektem spokojenosti je chápání pojmu kvalita; samotnými pracovníky, které může být odlišné od chápání zákazníků. Článek je jedním z dílčích výstupů projektu GA ČR 402/07/1486 Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru a blíže se zabývá pouze aspektem chápání kvality pracovníky vybraných veřejných organizací.
Anotace anglicky
An important aspect of customers/citizens satisfaction is the question: what does the staff of the choice types of public organisations understand about the quality of provided services. The paper presents the results of the research. The objective of this paper is to identify more closely considering of the provided services staff the quality.
Návaznosti
GA402/07/1486, projekt VaVNázev: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Grantová agentura ČR, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 19:10