VÍTKOVÁ, Marie, Věra VOJTOVÁ, Jiří NĚMEC, David JOHNSTONE, John VISSER, Ladislav NYKL, Victoria SORIANO DE GRACIA, Amanda WATKINS, Jette LENTZ, Kirsten HANSEN a Marie PAVLOVSKÁ. Education of Socially Disadvantaged Pupils Across Europe.. Online. 1. vyd. Brno: MUNI Press, 2009. 155 s. Pd. ISBN 978-80-210-5106-5. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Education of Socially Disadvantaged Pupils Across Europe.
Název česky Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním v Evropě.
Autoři VÍTKOVÁ, Marie, Věra VOJTOVÁ, Jiří NĚMEC, David JOHNSTONE, John VISSER, Ladislav NYKL, Victoria SORIANO DE GRACIA, Amanda WATKINS, Jette LENTZ, Kirsten HANSEN a Marie PAVLOVSKÁ
Vydání 1. vyd. Brno, 155 s. Pd, 2009.
Nakladatel MUNI Press
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Lékařská fakulta
ISBN 978-80-210-5106-5
Klíčová slova česky vzdělávání; edukace; inkluze; kvalita školního života; hodnocení; poruchy chování; dispozice k poruše chování
Klíčová slova anglicky education; socially disadvantaged pupils; inclusion; quality of school life; assessment; behaviour disorder; challenging behaviour
Štítky Munipress
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 17. 7. 2013 10:42.
Anotace
The presented monography Education of Socially Disadvantaged Pupils Across Europe treats various concepts of education and support for children with (special) educational needs across Europe. It depicts the problems from broader systems connections through the strategies of support towards the specifics of prevention and intervention in the education and also in the conditions of institutional education. Individual chapters of the monography are connected by the authors inclusive approaches and the European topics dimension.
Anotace česky
Publikace představuje koncepty edukace dětí/žáků se sociálním znevýhdněním v mezinárodním konetxtu. Inkluzivní přístupy jsou pojítkem mezi příspěvky studií mezinárodního týmu autorů.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 13:35