HLÁVKOVÁ, Barbora a Irena PLUCKOVÁ. E-learning podpora výuky chemie na katedře chemie, Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. In Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie - 2. část. první. Hradec Králové: nakladatelství Gaudeamus při Univerzitě Hradec Králové, 2009, s. 359-364. ISBN 978-80-7041-839-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název E-learning podpora výuky chemie na katedře chemie, Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity
Název česky E-learning podpora výuky chemie na katedře chemie, Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity
Název anglicky E-learning Support of Chemistry Education at Department of Chemistry Faculty of Education Masaryk University
Autoři HLÁVKOVÁ, Barbora a Irena PLUCKOVÁ.
Vydání první. Hradec Králové, Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie - 2. část, od s. 359-364, 6 s. 2009.
Nakladatel nakladatelství Gaudeamus při Univerzitě Hradec Králové
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7041-839-0
Klíčová slova česky e-learning kurz elektronická výuka chemie
Klíčová slova anglicky e-Learning Course Electronic Learning Chemistry
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Irena Plucková, Ph.D., učo 9651. Změněno: 30. 3. 2010 17:51.
Anotace
eLearningové kurzy v prostředí Moodle využíváme jako nástroj pro efektivnější výuku chemie. Kurzy nabízí kvalitnější a zábavnější výuku, reflexi pro vyučující, ankety, testy a dotazníky pro studenty, chaty a komunikační nástroje pro aktivnější zapojení do učebního procesu.
Anotace anglicky
We use eLearning courses in Moodle Applicfation as a tool for efficient teaching of chemistry. Courses offer better quality and more friendly training, reflections for teachers, test a questionnaire for students, chats and communication tool for active integration into the learning process.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 20:41