JANÍKOVÁ, Věra. Auch Kinder mit Lernschwierigkeiten können die Fremdsprachen stressfrei lernen. In XIV. Internationale Tagung der Deutschelehrerinnen und Deutschlehrer. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Auch Kinder mit Lernschwierigkeiten können die Fremdsprachen stressfrei lernen
Název česky I děti s poruchami učení se mohou učit cizímu jazyku bez stresu
Název anglicky Even children with special educational needs can learn a foreign language without stress
Autoři JANÍKOVÁ, Věra.
Vydání XIV. Internationale Tagung der Deutschelehrerinnen und Deutschlehrer, 2009.
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky poruchy učení; zvláštní vzdělávací potřeby; učení a vyučování cizímu jazyku; didaktické zásady
Klíčová slova anglicky learning difficulties; special educational needs; foreign language teaching and learning; didactic principles
Změnil Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 8. 1. 2010 16:39.
Anotace
Im Vortrag wurde die Problematik des Fremdsprachenelernens bei Kindern mit besonderen Bildungsbedürfnissen thematisiert.
Anotace česky
Přednáška se zabývala problematikou učení se cizímu jazyku u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Anotace anglicky
The lecture addressed the issue of foreign language learning for pupils with special educational needs.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 21. 9. 2024 02:48