BOČKOVÁ, Barbora. Problematika terapie specificky narušeného vývoje řeči z pohledu logopedů ze speciálně pedagogických center. In BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III. 1. vyd. Brno: MU, 2009, s. 151-164, 13 s. Speciální pedagogika. ISBN 978-80-210-5032-7. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{864535, author = {Bočková, Barbora and Bartoňová, Miroslava and Vítková, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III.}, edition = {1.}, keywords = {specifically impaired langugage development; special educational centre; speech therapist; child/pupil with specifically impaired langage development; speech therapy}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5032-7}, pages = {151-164}, publisher = {MU}, title = {Problematika terapie specificky narušeného vývoje řeči z pohledu logopedů ze speciálně pedagogických center}, year = {2009} }
TY - CHAP ID - 864535 AU - Bočková, Barbora - Bartoňová, Miroslava - Vítková, Marie PY - 2009 TI - Problematika terapie specificky narušeného vývoje řeči z pohledu logopedů ze speciálně pedagogických center VL - Speciální pedagogika PB - MU CY - Brno SN - 9788021050327 KW - specifically impaired langugage development KW - special educational centre KW - speech therapist KW - child/pupil with specifically impaired langage development KW - speech therapy N2 - Ve stati jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření týkajícího se přístupů speciálních pedagogů k podpoře žáků se specificky narušeným vývojem řeči. Výzkumné šetření bylo zaměřeno na problematiku terapie specificky narušeného vývoje řeči a osloveni byli logopedi působící ve speciálně pedagogických centrech, k nimž děti a žáci s touto formou narušené komunikační schopnosti docházejí. Na základě poznatků získaných prostřednictvím dotazníků byly analyzovány postupy logopedické intervence, možnosti mezioborové spolupráce s dalšími odborníky v diagnostickém i terapeutickém procesu a také s rodiči a učiteli žáků se specificky narušeným vývojem řeči. ER -
BOČKOVÁ, Barbora. Problematika terapie specificky narušeného vývoje řeči z pohledu logopedů ze speciálně pedagogických center. In BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. \textit{Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III.}. 1. vyd. Brno: MU, 2009, s.~151-164, 13 s. Speciální pedagogika. ISBN~978-80-210-5032-7.
|