VACULOVÁ, Ivana a Milan KUBIATKO. Videostudie procesu osvojování dovedností a její následné využití pro přípravu budoucích učitelů fyziky. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Videostudie procesu osvojování dovedností a její následné využití pro přípravu budoucích učitelů fyziky
Název anglicky Videostudy of the process of the skill acquirement and its application for the preparation of physics future teachers
Autoři VACULOVÁ, Ivana a Milan KUBIATKO.
Vydání 2009.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky dovednosti; elektronické učební prostředí; osvojování dovedností; učební úlohy; vídeostudie
Klíčová slova anglicky skills; electronic learning environment; skills acquirement; learning tasks; videostudy
Změnil Změnila: Mgr. Ivana Medková, Ph.D., učo 63881. Změněno: 21. 3. 2013 10:23.
Anotace
Příspěvek poukazuje na hlavní výsledky videostudie procesu osvojování dovedností ve výuce fyziky na ZŠ. Na základě těchto výsledků dále vymezuje několik problémových oblastí, které se staly podkladem pro tvorbu elektronického učebního prostředí pro budoucí učitele fyziky. Následně pak předkládá stručný popis tvorby učebního prostředí a ukázky několika úloh vztahujících se k vybraným videosekvencím.
Anotace anglicky
This contribution is focused on the main results of skills acquirement process with the assistance of videostudy in the teaching process of physics on the elementary schools. Some problematic fields are defined on the basis of the results. These problematic fields were the source of electronic learning environment for the physics pre-service teachers. In the next part of contribution, there is a brief description of the learning environment creation and some examples of tasks, which connected with selected videosequences.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 05:25