Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{864951, author = {Vaculová, Ivana}, booktitle = {DIDFYZ 2008. Vyučovanie fyziky vo svetle nových poznatkov ved}, keywords = {skills; skill acquirement; physics instruction; learning task; videostudy}, title = {Postavení učebních úloh v procesu osvojování dovedností žáků během výuky fyziky.}, year = {2008} }
TY - CONF ID - 864951 AU - Vaculová, Ivana PY - 2008 TI - Postavení učebních úloh v procesu osvojování dovedností žáků během výuky fyziky. KW - skills KW - skill acquirement KW - physics instruction KW - learning task KW - videostudy N2 - Příspěvek popisuje metodologický postup a hlavní výsledky výzkumu výuky fyziky realizovaného prostřednictvím videostudie. Jeho cílem bylo posoudit zastoupení učebních úloh v jednotlivých etapách procesu osvojování dovedností žáků základní školy. Videostudie byla prováděna na 27 vyučovacích hodinách a zkoumala četnosti a časové zastoupení druhů úloh podle různých kategorií (např. způsobu požadovaného řešení, druhu řešitele apod.). Výsledky ukazují nízké zastoupení problémových, komplexních a experimentálních úloh ve výuce. To by mohlo vést k nedostatečnému rozvoji některých klíčových kompetencí žáků. ER -
VACULOVÁ, Ivana. Postavení učebních úloh v procesu osvojování dovedností žáků během výuky fyziky. In \textit{DIDFYZ 2008. Vyučovanie fyziky vo svetle nových poznatkov ved}. 2008.
|