k 2009

Prvky dramatické hry ve výuce francouzského jazyka pro české žáky se SPU

SCHEJBALOVÁ, Zdeňka

Základní údaje

Originální název

Prvky dramatické hry ve výuce francouzského jazyka pro české žáky se SPU

Název česky

Prvky dramatické hry ve výuce francouzského jazyka pro české žáky se SPU

Název anglicky

Elements of Dramatic Education in French Lessons for Czech Learners with Specific Learning and Education Difficulties

Vydání

Mezinárodní konference Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU, 4.6.2009, Pedagogicka fakulta MU, 2009

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

dramatická výchova; francouzština; čeští žáci;specifické poruchy učení a chování; alternativní metody

Klíčová slova anglicky

Dramatic Education; French; Czech Learnings; Specific Learning and Comportment Disorder; Alternative Methods

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 9. 1. 2010 23:10, PhDr. Zdeňka Schejbalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek na téma využití prvků dramatické výchovy při výuce cizích jazyků u žáků s vývojovými poruchami učení a chování byl zaměřen na gramatiku francouzštiny a mezipředmětové vztahy.

Anglicky

The communication Elements of Dramatic Education in French Lessons for Czech Learners with Specific Learning and Education Difficulties focuses the french grammar and the interdisciplinate relations.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání