2009
Prvky dramatické hry ve výuce francouzského jazyka pro české žáky se SPU
SCHEJBALOVÁ, ZdeňkaZákladní údaje
Originální název
Prvky dramatické hry ve výuce francouzského jazyka pro české žáky se SPU
Název česky
Prvky dramatické hry ve výuce francouzského jazyka pro české žáky se SPU
Název anglicky
Elements of Dramatic Education in French Lessons for Czech Learners with Specific Learning and Education Difficulties
Autoři
Vydání
Mezinárodní konference Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU, 4.6.2009, Pedagogicka fakulta MU, 2009
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
dramatická výchova; francouzština; čeští žáci;specifické poruchy učení a chování; alternativní metody
Klíčová slova anglicky
Dramatic Education; French; Czech Learnings; Specific Learning and Comportment Disorder; Alternative Methods
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 9. 1. 2010 23:10, PhDr. Zdeňka Schejbalová, Ph.D.
V originále
Příspěvek na téma využití prvků dramatické výchovy při výuce cizích jazyků u žáků s vývojovými poruchami učení a chování byl zaměřen na gramatiku francouzštiny a mezipředmětové vztahy.
Anglicky
The communication Elements of Dramatic Education in French Lessons for Czech Learners with Specific Learning and Education Difficulties focuses the french grammar and the interdisciplinate relations.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|