2009
Využití dramatické výchovy v hodinách francouzského jazyka s ohledem na žáky s SPU
SCHEJBALOVÁ, ZdeňkaZákladní údaje
Originální název
Využití dramatické výchovy v hodinách francouzského jazyka s ohledem na žáky s SPU
Název anglicky
Utilization of Dramatic Education in French Lessons with a view to SLD Learners
Autoři
Vydání
Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV/Drama Education for Children with Special Needs in the Context of the Framework for Reference for Elementary Education, 6.4.2009, 2009
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
dramatická výchova; francouzština; gramatika; žáci se SPU; alternativní metody
Klíčová slova anglicky
Dramatic Education; French; Grammar; Learners with SLD; Alternativ Methods
Změněno: 18. 1. 2010 23:03, PhDr. Zdeňka Schejbalová, Ph.D.
V originále
Příspěvek zkoumá problematiku zefektivnění výuky cizího jazyka a ukazuje některé možnosti využití dramatické výchovy v hodinách francouzského jazyka se zaměřením na žáky se specifickými poruchami učení a jak efektivně procvičit např. některé gramatické jevy.
Anglicky
The presentation illustrated some possibilities of utilizing drama in Education in French Lessons with Including SLD Learners. For example: how to exercise some grammatical phenomena effectively.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|