D 2009

Role pedagogických asistentů v edukaci sociálně znevýhodněných žáků

NĚMEC, Jiří

Základní údaje

Originální název

Role pedagogických asistentů v edukaci sociálně znevýhodněných žáků

Název česky

Role pedagogických asistentů v edukaci sociálně znevýhodněných žáků

Název anglicky

The role of teachers assistants in the education of socially handicapped pupils

Autoři

NĚMEC, Jiří (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Franiok, P.; Knotová, D. Učitel a žák v současné škole, od s. 383-393, 11 s. 2009

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00038228

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-4752-5

Klíčová slova česky

inkluzivní vzdělávání; socializace; sociální znevýhodnění; vylučování ze vzdělávání; žáci

Klíčová slova anglicky

inclusive education; socialization; social disadvantages; school drop out; institutional care; segregated care

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 10. 1. 2010 13:36, doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.

Anotace

V originále

Studie prezentuje význam romských pedagogických asistentů na základních školách na základě kvalitativní sondy a s využitím ohniskových skupin asistentů.

Anglicky

The study presents the importance of Romany teachers assistants at primary schools. The study is based on a quality probe using the focus groups of the assistants.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání