2009
Reflexe terénní výuky na integrovaném pracovišti PdF MU
HOFMANN, EduardZákladní údaje
Originální název
Reflexe terénní výuky na integrovaném pracovišti PdF MU
Název česky
Reflexe terénní výuky na integrovaném pracovišti PdF MU
Název anglicky
Current State of Integrated Field Lessons at the Faculty of Pedagogy, Masaryk University
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, Geografické aspekty středoevropského prostoru. 2. díl, od s. 37-41, 5 s. 2009
Nakladatel
Masarykova univerzita, Brno
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7399-746-5
Klíčová slova česky
terénní výuka, Klíčová slova: integrace, integrace přírodovědných a společenskovědních předmětů, reflexe, kooperace.
Klíčová slova anglicky
field work education,integration, intergration of scientific and humanistic subjects, reflection, cooperation.
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 2. 2. 2010 16:53, doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.
V originále
Integrované terénní cvičení se týká studentů učitelství pro 1. Stupeň základní školy. Jedná se o výuku přírodovědy a vlastivědy. Celá výuka má tři fáze: 1. Integrovaný vědní základ 2. Didaktika integrovaného vědního základu 3. Integrované terénní cvičení v modelové oblasti Terénní výuka probíhá touto formou 4 roky. Studenti se v reflexi vyjadřovali k celé výuce s ohledem na míru integrace. Na základě jejich hodnocení pracujeme na změnách její koncepce.
Anglicky
The article is concerned with a field work of students who are going to teach in primary schools (1st – 5th grade). We are dealing with general science and homeland study. The training proceeds in three stages: 1. Integrated Knowledge Base 2. Didactics of the Integrated Knowledge Base 3. Integrated Field Work in a Model Area The reflection of students on an international field work was created after four years. The reflection pointed to less cohesion among particular subjects. At the end of the article there is a suggestion for an improvemnet of the education form.