2008
Problematika počáteční výuky ruskému jazyku u žáků s narušenou komunikační schopností, výsledky výzkumu
GRENAROVÁ, RenéeZákladní údaje
Originální název
Problematika počáteční výuky ruskému jazyku u žáků s narušenou komunikační schopností, výsledky výzkumu
Název česky
Problematika počáteční výuky ruskému jazyku u žáků s narušenou komunikační schopností, výsledky výzkumu
Název anglicky
The initial stage of teaching russian in classes with pupils with communication ability disturbance, research results
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, Klenková, J. at al. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of pupils with impaired communication ability, od s. 197-210, 14 s. Pd-27/08-02/58, 2008
Nakladatel
Pedagogická fakulta MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4708-2
Klíčová slova česky
cizojazyčná výuka; narušená komunikační schopnost; Rámcový vzdělávací program základního vzdělávání; školní vzdělávací program; komunikační kompetence; metody; výzkum
Klíčová slova anglicky
teaching foreign language; communication ability disturbance; Framework Educational Programme for Primary Education; school educational programme; communication competences; methods; research
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 1. 2. 2010 21:46, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.
V originále
Stať prezentuje výsledky výzkumu Vyučování ruštině u žáků s narušenou komunikační schopností na 2. stupni základní školy. Věnuje se obtížím v počáteční etapě výuky ruskému jazyku. Studie sleduje specifické zvláštnosti této významné etapy, zdůrazňuje komunikativní přístup v rámci osvojování specifik zvukového systému ruštiny.
Anglicky
The artikle represents research results on Teaching Russian of pupils with communication competency disturbance at primary school. The paper focuses the initial stage of teaching Russian. This study points out the specificity of important stage, emphasizes the necessity of the communicative approach in teaching the peculiarities of the Russian sound systém.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|