W 2009

Edukace žáků v multikulturní třídě

GULOVÁ, Lenka

Základní údaje

Originální název

Edukace žáků v multikulturní třídě

Název česky

Edukace žáků v multikulturní třídě

Název anglicky

Education of pupils in multicultural class

Autoři

Vydání

2009

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

sociálně znevýhodněný žák asistent pedagoga pedagogičtí pracovníci pedagogické strategie integrace rodinné prostředí
Změněno: 10. 1. 2010 18:36, Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem bylo prezentovat problematiku tříd s vyšším počtem romských žáků, výzkumná zjištění z prostředí multikulturní třídy (specifika didaktických, metodických a výchovných aspektů při práci s dětmi z odlišných sociokluturních rodin, menšin, azylantů) a diskutovat doporučení pro pedagogickou praxi a předkládat strategie integrace sociálně znevýhodněných skupin.

Anglicky

The aim was to present the problematics of classes with higher number of roma pupils, the research findings from the enviroment of multicultural class (specifics of educational, methodical and didactic aspects when working with children from different sococultural families, minoroties, asylants) and discuss the recomandations for pedagogic practise and set out strategies for integration of social disadvantaged goups.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání